مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

همکاری

ما ز یاران چشم یاری داشتیم         خود ......


دوستان همکلاسی سلام

عزیزان

قرار بود گروه های خودتونو  برای درس مدیریت استراتژیک اعلام کنید ، متاسفانه اینکار رو آقای مهندس سلیمانی کردند !!!!!!!

دوستانی که گروه ندارند در نظرات بگن تا بهمدیگر معرفی بشوند و از جزیره شدن جداَ خودداری کنید

با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
ایوب خادمی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

فکر کنم بچه های بندرعباس گروه خود را اعلام نکرده اند.....البته خودم هم جز همین گروه هستم.

متاسفانه وعده دادن بزودی مشخص اعلام خواهند کرد !!.

ابراهیم امینی زاده دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

آقای کریمی و فراهانی لطفا ایمیل من را به لیست ایملها ی دوستان اضافه کنید من هیچ ایمیلی دریافت نمی کنم
mahdi1390@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد