مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

اطلاعیه جدید

با سلام 

خدمت کلیه دوستان 

طبق آخرین اطلاعات از دانشکده واحد درسی تحقیق در عملیات برای ورودی های ۹۰ همان ۳ واحد و مدل سازی پشتیبانی  ۲ واحد باقی ماند. و جهت فارغ التحصیلی دانشجویان باید یا پروژه را بگیرند یا اینکه درس مباحث ویژه تا مجموع واحد ها به ۳۲ برسد و فارغ التحصیل شوند. 

 

با تشکر کریمی جشنی

کلاس دکتر باورصاد

با سلام

دوستان ظاهرا کلاس های دکتر باورصاد شروع گردیده است.


با تشکر کریمی

اطلاعیه اطلاعیه

با سلام خدمت کلیه دوستان عزیز 

 

به اطلاعیه ای که از سوی دانشکده اعلام گردیده است توجه نمایید: 

 

1- درس زبان تخصصی از دروس حذف گردیده است  و درس مباحث ویژه (تکنولوژی دریایی ) جایگزین آن ارائه گردیده است در صورتی که در مورخ 28/06/91 و 29/06/91  زمان حذف و اضافه درس زبان را حذف ننمایید سیستم به طور اتوماتیک درس مباحث ویژه را جایگزین درس زبان شما می نماید. 

  

۲- دانشجویانی که درس تحقیق در عملیات را نگرفته اند و یا پاس نکرده اند در صورتی که این ترم فارغ التحصیل میشوند میتوانند از سایر دانشکده های دیگر که ارائه نموده اند این درس را بگیرند.( جهت اطلاعات بیشتر با دانشکده هماهنگ کنید) 

 

۳- دانشجویانی که درس قوانین حمل و نقل کالا در دریا را نگرفته اند و یا پاس نکرده اند این درس به صورت کلاس حضوری در دانشکده تشکیل میگردد و میتوانند آن را بگیرند. 

 

با تشکر کریمی جشنی

انتخاب واحد

با سلام

دوستان گرامی جهت انتخاب پروژه امروز مورخ 20/06/91 میتونید به پرتال مراجعه نمائید.


با تشکر کریمی جشنی

برنامه کلاسی ترم اول 91

با سلام 

برای دریافت برنامه کلاسی ترم اول 91 اینجا را کلیک نمائید. 

 

با تشکر کریمی

انتخاب واحد

با سلام خدمت کلیه دوستان 

 

امروز مورخ 15/06/91 مبتونید با ورود به پرتال انتخاب واحد کنید . 

 

با تشکر

دروس کارشناسی ارشد رشته مهندسی حمل و نقل دریایی

با سلام

جهت استفاده دوستان فایل دروس رشته کارشناسی ارشد رشته مهندسی حمل و نقل دریایی را گذاشتم .جهت دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.

نقل قول خیلی مهم

با سلام و احترام به کلیه دانشجویان محترم رشته مهندسی حمل و نقل دریایی
با توجه به اینکه برخی از دانشجویان محترم موفق به پاس کردن دروس دکتر سجادی (مدیریت منابع انسانی و تجارت الکترونیکی) نشده اند و همچنین با توجه به اینکه ترم جاری  ترم آخر می باشد (در صورت ارائه دروس مذکور) اما متاسفانه این دروس برای ترم  پیش رو ارائه نشده اند. طی مذاکره ای که با دانشگاه و به خصوص جناب دکتر سایه بانی صورت پذیرفت مقرر گردید که همکاری لازم در خصوص ارائه این دروس صورت پذیرد و حسب دستور جناب دکتر می بایست اسامی کسانی که از این دروس افتاده اند را در اسرع وقت طی ایمیلی به ایشان اعلام نماییم لذا از کلیه کسانی که موفق به پاس کردن این درسها نشده اند خواهشمندم در اسرع وقت نسبت به اعلام اسامی خود و شماره دانشجویی جهت جمع بندی ، به اینجانب از طریق همین وبلاگ یا از طریق شماره تلفن 091............... اقدام نمایند
با تشکر قاسم جنامی

پرداخت شهریه

سلام


با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما سروران گرامی و امید به قبولی کلیه دروس ترم گذشته ، باطلاع می رسانم ثبت نام  در ترم اول سال 91 منوط به تسویه حساب ترم های قبل می باشد و پرداخت آن بصورت الکترونیکی از طریق لینک مالی پرتال شخصی ( portal.aut.ac.ir) می باشد.