مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

گروه بندی مدیریت استراتژیک پیشرفته

سلام

با توجه به نزدیک شدن پروژه ها و تکالیف خواهش می کنیم که گروه های خود را اعلام فرمایید .

لطفاَ سریع تر اقدام کنید تا همکلاسی بدون گروه نباشد.

 در قسمت نظرات گروه خود را اعلام فرمایید.

آخرین برنامه اصلاحی

با سلام 

باز آخرین برنامه تحصیلی با آخرین تغییر رو برای شما دوستان عزیز میگذارم.به امید آن روزی که برنامه دیگه تغییر نکند. 

لینک  دانلود 

 

کریمی جشنی

برنامه جدید

برنامه جدید کلاس ها  که تغییر یافته است که یکی از دروس(رنگ متفاوت ) با کلاس بعدی تداخل دارد اگه تشکیل بشود.برای دریافت اینجا  کلیک نمائید.اگه کلاس دیگه هم تغییر یافته اطلاع رسانی نمائید تا اصلاح کنم. 

با تشکر  

کریمی

نمرات دروس دکتر سجادی

سلام

دوستان با عنایت به تماسهای تلفنی ،بنظر می رسد نمرات دروس سیاستها و قوانین کالا بطور کلی مناسب نیست و با این وضعیت خیلی از ما  مجبور به ترک تحصیل هستیم ،لذا پیشنهاد می کنم امروز با دکتر صحبت کنیم و با رضایت دوستانی که نمره بالا و مناسب گرفته اند از دکتر بخواهیم حداقل نمره 14 به همگی مابدهند تا اولاَ مشروط نشویم و ثانیاَ بتوانیم ادامه تحصیل بدهیم

احتمالاَ دکتر شرایط درس خواندن و اشتغال و تاهل ما را با دانشجویان چابهار و خرمشهر مقایسه نکرده اند و تصور ایشان همانند دکتر محبی ،شرایط برابر تحصیل همه دانشجویان حمل و نقل در همه دانشگاهها بوده است .

اگر موافق هستید امروز (1390/12/6 )ساعت 13:45 سرکلاس حاضر شوید و صحبت کنیم و از دکتر بخواهیم نمره حداقل 14 را به همه (مخصوصاَ اونایی که حدود 8 تا 12 شده اند)بدهند .


لطفاَ همکاری کنید .


توجه : توجه

با سلام 

در برنامه کلاسی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه کلاس هست که من از دانشجویان سال های قبل پرسیدم متوجه شدم که  برنامه این دو روز مربوط به کلاس های حضوری می باشد و کلاس مجازی آنها تشکیل نمیگردد.اگر در برنامه هم دقت کنید نام تمام دروس در این دو روز وجود دارد. 

با تشکر