مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

درخواست



دوستان لینک را کلیک و حتماَ نظر بدهید


پسورد همان ...901 می باشد.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدوی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ

موافقم جناب فراهانی

امین کریمی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

من کاملا موافقم.

نظری دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام من هم کاملا موافقم .فقط دوستانی که مسلط هستند رو ما که نمیشناسیم. و چطور میتونن ما رو کمک کنن.

دوست عزیزم جناب آقای نظری
این دعوت نامه برای دوستانی است که در کلاس حضور دارند و کمتر رعایت حال کلاس را می نمایند.
حتماَ خودشان وضعیت ما را درک می نمایند

مهران دانه پاش دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

کاملا موافقم مرتضی جان.من استارت همکاری رو زدم تا ببینیم چی میشه

حسین طاهری دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

شدیدا موافقم.

سید امید دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
آقای فراهانی مشکلی که عنوان نمودید دقیقا مشکل بنده نیز هست . من هیچ چیز از درسها نمی فهمم به دو علتی که شما ذکر کردید
1) دور بودن از درس حداقل به مدت 19 سال
2) مرتبط نبودن دوره کارشناسی با دروس مدیریتی

همکلاسی عزیز
درک مشکل برای من و شما راحت تر از دوستانی است که کمتر از درس دور بوده اند ، این درخواست برای عزیزانی است کمی از من و امثال من جلوتر هستند ، که انشاالله درخواست ما را با کرامت پاسخگو خواهند بود .

سید رضا میرجلیلی محنا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

جناب کریمی سلام
فکر نکنم کسانی در بین ما باشند که رشته آنها علوم انسانی باشد ممکن است بعضی از دوستان که رشته تخصصی آنها گرایشهای مهندسی صنایع باشد تبحر بیشتری در این دروس داشته باشند ولی فکنر نکنید که از نظر سطح درسی خیلی فراتر از من و شما هستند من با تاخیر وارد کلاس شدم ولی در این چند مدت که در کلاس هستم نحوه سوالات دوستان را میبینم که بعضا بسیار ناشیانه است پس طرح سوال از سوی آنها را دلیلی بر پیشرو بودن آنها ندانید انشا الله در جلسه حضوری قبل از امتحان باید با همدلی استاد را متقاعد کنیم که در این دروس غیر تخصصی با ما مدارا کند.

جانا سخن از زبان ما می گویی!
انشاالله در جلسه حضوری بتوانیم.

بهزاد حاتمی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام
کاملا موافقم
آقای دانه پاش هم یک فایل برای من فرستاد

مهیار چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

پسوردش چیه ؟‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد