مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

کلاس سیاست های بین المللی

دوستان با سلام 

همانگونه که استحضار دارید قرار بود امروز (۱۷/۸/۹۰)اولین جلسه کلاس سیاستها برگزار بشود که متاسفانه خبری نشد٬این موضوع قطعاْ بضرر ما می باشد ٬ با همفکری شما عزیزان امیدواریم راهکاری برای این موضوع پیدا کنیم. 

مطالب خودتان را در قسمت نظرات برایم بنویسید ولی قطعاْ نظراتی که با هدف دانشجویی ما منافات داشته باشد را انتشار نخواهیم داد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهران دانه پاش چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام مرتضی جان قراربود پاورپوینت تحقیق درعملیات رو دوباره بذاری چون این یکی آسیب دیده نمیشه بازش کرد.از زحماتت ممنونم.قربانت

آقا مهران
سلام
خودم امروز دانلود کردم کار می کرد با Winrar واز میشه!

امین کریمی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

با سلام.نظر من این است که نماینده کلاس با خود استاد تماس بگیرد و تکلیف را مشخص کند و اگر مشخص نشد با دانشکده تماس بگیرد.چون اینجور که شنیدم استاد یکباره یک کتاب معرفی میکند و امتحان میگیرند که مسلما به ضرر ما هست.

دوستان نظر شما چیست؟

هاشم عطاردی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
من هم با نظر آقای کریمی موافقم. این درس یکی از دروس تخصصی رشته ما هست و اهمیت زیادی داره.

سعید خدائی تهرانی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.mt-aut.blogsky.com

ضمن سلام خدمت دوست گرامی آقای فراهانی وتمامی عزیزانی که در دریافت وانتقال اطلاعات در این وبلاگ مشارکت دارند
نظر بنده در خصوص عدم تشکیل درس سیاستها این است که تمامی مشکلات باید در کوتاهترین زمان به مسئولین دانشگاه انتقال داده شود
چرا که باید از فرصت وزمان بهترین استفاده رانمود ارادتمند همه دوستان

محمد تقی نظری جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام برادر عزیز
منم با نظر دوستان موافقم باید هر جه سریعتر با آموزش دانشگاه تماس گرفت. حدود ۱۰ روز است که من و تعداد دیگه از دوستان ثبت نام کردیم .ولی تو این مدت اکثر کلاسها برگزار نشده.

علیرضا نمازی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام دوستان
همان طور که مستحضر هستید استاد درس سیاستها مشخص گردیده و جناب آقای دکتر سجادی می باشد و فقط مشکل این است که برنامه این درس قبلا به نام آقای دکتر سیاره ثبت گردیده پس بنابرین اینجانب پیشنهاد می کنم که با استاد مربوطه صحبت شود تا حل این مشکل با اکانت درس حمل و نقل دریایی در روز مشخص شده به کلاس حاضر شوند و تدریس سیاستها را انجام دهند تا مشکل بر طرف گردد. با تشکر

علیرضا نمازی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای فراهانی و دوستان عزیزم
امروز در درس تحقیق در عملیات ما متوجه شدیم که استاد شب گذشته یعنی 90/08/21درسی را پیشاپیش تدریس نموده اند و ذخیره نموده اند .
بنظر من این کار برای جبران عقب افتادگی ما بسیار مفید است اما چون اطلاع رسانی نشده بود هیچ یک از آقایان از این موضوع خبری نداشت تکرار این امر باعث می گردد که درس روز آینده که از دنباله این مطالب می باشد را خوب متوجه نشویم. بنده خواهشمندم که نماینده کلاس با استاد مربوطه تماس داشته باشند و از طریق همین وبلاگ کلاسهای بعدی اطلاع رسانی گردد.

باتشکر

ایوب خادمی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام : من با تمام نظرات دوستان موافقم......زمان داره از دست میره.....بنظر من مکتوب به دانشگاه توسط نماینده مان اعلام شود......درضمن فایلهای اساتید را با کسب اجازه ازخودشان در وبلاگ گذاشته شود.

با سلام
سعی می کنیم که نظر استاد ها را در ارایه فایل ها در وبلاگ جلب نماییم ولی بصورت کلی فعلاْ فقط قصد بر این بود وبلاگ محلی برای اطلاع رسانی و گفتگوهای دانشجویی باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد