مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

تسلیت



باخبر شدیم که پدر آقای خداداد پلاشی به دیار باقی شتافتند.


بدین وسیله از طرف  همه همکلاسی ها برای آن مرحوم مغفرت و برای خانواده محترم پلاشی صبر آرزومندیم.


نظرات 13 + ارسال نظر
خداداد پلاشی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

با سلام و تشکر از کلیه دوستان و همکلاسی های عزیز که بهر نحو اظهار لطف و همدردی نموده اند و با عرض معذرت که خطم جوابگو نبود. لذا شماره جدیدم 09138476514 است.
امیدوارم که هیچگاه غم نبینید>

با احترام - پلاشی

خداداد پلاشی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دوستان و همکلاسی های محترم که ابراز لطف و همدردی نموده اند اینجانب بدلیل تغییر شماره همراه از همگی پوزش می طلبم .
ضمنا شماره همراه جدیدم ۰۹۱۳۸۴۷۶۵۱۴ است.
با تشکر و احترام- پلاشی

وفایی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

اشاله که خدا رحمت کنه

علیرضا نمازی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

با سلام

از دست دادن پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض می نمایم . امیدوارم آخرین غمتان

باشد.

بهزاد حاتمی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

با سلام
برای آن مرحوم رحمت الهی و برای دوست عزیزمان صبر و سلامتی آرزو مندم.

بهزاد حاتمی

مهران دانه پاش یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

خداداد جان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فوت پدربزرگوارت آرزوی رحمت خداوندی برای آن مرحوم و همچنین صبر برای خودت و خانواده محترمت دارم.انشالله که غم آخر باشه

طاهری یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

با سلام
روحش شاد و عرض تسلیت.

گلستانه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://mt-aut.blogsky.com

سلام
بنده هم مصیبت وارده راتسلیت گفته
برای بازماندگان صبر جلیل آرزومندم.
انشااله بقای عمر شما.

امین کریمی جشنی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

جناب آقای پلاشی از شنیدن خبر فوت پدر گرامیتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

امین کریمی جشنی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

جناب آفای پلاشی از شنیدن خبر فوت پدر گرامیتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

گلستانه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ق.ظ http://mt-aut.blogsky.com

مصیبت وارده را تسلیت میگویم
انشااله بقای عمر بازماندگان.
روحش شاد

نظری جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام آقای پلاشی
خدا رحمت کند پدر عزیزتان را رو حشان شاد

رضا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ق.ظ

جناب آفای پلاشی از شنیدن خبر فوت پدر گرامیتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد