مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

همکاری برای دوستانی که ترم آخر هستند

سلام دوستان
باطلاع می رسانم که تعدادی از همکلاسیان بدلایل مختلف نتوانسته اند در جلسات کلاس ها  مرتب حاضر شوند ، لذا از عزیزانی که برداشت های خود را از کلاس بصورت فایل های خلاصه دارند و مایل هستند دوستان دیگر نیز استفاده کنند ، دراین کار خدا پسندانه شرکت و فایل ها را برای اینجانب یا آقای کریمی جشنی ایمیل کنند  .

اولین فایل را خودم قرار می دهم شاید بدرد کسی بخورد.



لینک دانلود فایل حقوق دریا

پسورد هم ......... aut9

نظرات 3 + ارسال نظر
بُـکاء شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام متاسفانه به لینک دسترسی ندارم اگر میشه آدرس و پسورد را بفرست یک بار که وارد شدم دیگر نمی شود وارد شد؟!

با تشکر از زحمات شما

بکاء شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

با سلام من به لینک که در پایین زده دسترسی ندارم چون یکبار اشتباه وارد کردم, لطفا راهنمایی کنید چطور وارد شوم؟

رضاکر یمی وردنجانی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

چیزی برای من قابل دانلود یا نمایش نیست لطفا چک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد