مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

درس پروژه

با سلام 

 

طبق اعلام دانشکده افراد مشروح ذیل نسبت به ارسال پروپوزال خود اقدام نکرده اند که در صورت عدم ارسال آن تا حداکثر تاریخ ۰۳/۰۸/۹۱  این درس از مجموع دروس اخذ شده آنها حذف میگردد. 

 

۱- میثم معصوم پور 

۲- محمد مهدوی 

۳-ایوب خادمی 

۴-احمد رضا رضایی 

۵-احمد وفایی 

۶- علی عموریزی 

۷- حسن دهقان نصیری 

۸- حسین جنامی 

۹- سید حسین طاهری 

۱۰- علی ابراهیم زاده 

۱۱- امیر حسین مخصوصی 

۱۲- خداداد پلاشی 

۱۳-مهدی سهیم پور 

۱۴- عادل حسینی 

 

با تشکر 

کریمی جشنی

نظرات 2 + ارسال نظر
قاسم جنامی سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ

با سلام
ضمن تشکر از اطلاع رسانی به عرض می رساند نام کوچک اینجانب قاسم می باشد که به اشتباه حسین نوشته شده است. می خواستم بدونم شما اشتباه نوشتید یا دانشگاه که اگر دانشگاه اشتباه نوشته پیگیری کنم توی مدارکم قید نشه و اصلاح کنند.
با تشکر قاسم جنامی

سلام
نه احتمالا من اشتباه نوشتم چون تلفنی بهم اعلام کردند. وگرنه اسم شما همونی هست که توی پرتال زده است .و کارنامه که نمرات رو زدن اسمتون همونه .

خداداد پلاشی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ

با سلام
من پروژه را با دکتر خادمی گرفتم و چندین بار هم خلاصه پروژه را ارسال کردم منتها جوابیه ای ارسال نگردید امکان دارد شماره تماس دکتر خادمی را ارسال کنید./ لطفا

سلام.خدایی یا خادمی؟ آخه خادمی نداریم که.من تلفنی از دکتر خدایی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد