مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

ایمیل

سلام  

دوستانی که آدرس ایمیل شون و شماره تلفن شون توی لیست اول نبود بهم ایمیل بزنن تا لیست رو آپدیت کنم و به همه بدم. آخرین لیستی که داریم گذاشتم میتونید دانلود کنید و ببینید کلمه عبور برای  دانلود را هم که سر کلاس بهتون گفتم.  

دانلود

متشکرم

نظرات 1 + ارسال نظر
امین ویسی زاده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

با سلام و تشکر از زحمات جنابعالی
دوستانی بودند که سر کلاس حضوری نبودند از جمله خودم خواهشمند است با توجه به اینکه کلمه عبور رو نداریم اطلاع رسانی نمایید در ضمن فکر کنم اسم من تو لیست نباشه چون خیلی از ایمیل ها رو دریافت نمی کنم .مرسی

سلام
ایمیل تون تو لیست هست کلمه عبور رو هو ایمیل زدم به همه.باز دوباره براتون فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد