مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

توجه : توجه

با سلام 

با صحبتی که با دانشکده انجام دادم تغییر امتحانات به مدت دو هفته عقب تر امکان پذیر نمی باشد و جابجایی امتحانات در بازه زمانی تقویم آموزشی می باشد.که با چک آن متوجه شدم که  می توانیم امتحانات را در بازه زمانی شنبه 27/03/91 تا پنجشنبه 08/04/91 جابجا یا تغییر دهیم و حتی امکان تغییر زمان امتحان از صبح به عصر هم وجود دارد.باید درخواست جابجایی را همگی در روز کلاس حضوری امضاء کنیم و تحویل دانشکده دهیم.در نظر سنجی زیر شرکت کنید. 

 

با تشکر  

کریمی

نظرات 8 + ارسال نظر
نظری سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام برادر
ممنون از زحماتی که می کشید.

خواهش میکنم.متشکرم.انشالله درست میشهسلام
خواهش میکنم.خانم سلامتی گفتند نمیشه امتحانات رو به هیچ وجه عقب بنداریم فقط توی بازه زمانی میشه اونم همه کلاس باید درخواست رو امضاء کنند.

ایوب خادمی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

با سلام : امتحانات مربوط به هردرس در بازه زمانی 12 روز اعلام شده بصورت یکروز درمیان پیش بینی شود. مخصوصا دروسی که مشکلتر هستند معمولا زمان بیشتری به آن داده شود. بعلت پشت سرهم بودن امتحانات ، ماندن چند روز بیشتر دوستانی که از شهرهای دیگر می آیند ، بنظر من کم هزینه تر و بصلاح است تا رد شدن در همان امتحان ویا درس مربوطه . ....بنده موافقم که ایام امتحان در بازه زمانی بیشتری برگزار شود.

بهزاد حاتمی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ق.ظ

باسلام
دست شما درد نکند

عطاردی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

هستیم آقا هستیم.
دمت گرم

علی منیدری پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

موافقم به فاصله بین امتحانات

علیرضا میرزایی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

موافقم

مهران دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ

با سلام خدمت همه دوستان و سروران گرامی و جناب آقای کریمی و تشکر از زحماتی که متقبل شدین.من فقط یک سوال از دوستانی که موافق طولانی شدن بازه امتحانی هستند دارم که آیا فکر هزینه اقامت و خوردوخوراک رو برای ۱۲ روز کردن؟آیا دوستان بندرعباسی ما که زحمت کشیدن و این پیشنهاد رو دادن فکر امثال من و بسیاری دیگر از دوستان که از راه دور میایم و جانداریم (باتوجه به اینکه مهمانسرای اداره بندرعباس هم بسته است) رو کردن؟اگه اینقدر لوطی گری دارن که برای ما جا جور کنن بازه امتحانی رو یکماهه کنید خیالی نیست وگرنه خواهشی که دارم فقط به اندازه یک سرسوزن به دوستانتون هم فکر کنید.با تشکر

سلام
مهران جان هنوز برنامه تغییری نکرده.درخواست رو روز کلاس حضوری باید بدیم.باز اونجا همه کلاس با هم مشورت میکنیم.این نظر سنجی هم برا همین گذاشتیم که حرف همه رو بشنویم تا ببینیم جمع چی میگه.
شاد و سربلند باشید.

ابراهیم امینی زاده دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

آقای کریمی و فراهانی لطفا ایمیل من را به لیست ایملها ی دوستان اضافه کنید من هیچ ایمیلی دریافت نمی کنم
mahdi1390@yahoo.com

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد