مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مهندسی حمل و نقل دریایی

وبلاگ اختصاصی دانشجویان رشته مهندسی حمل و نقل دریایی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پایان امتحانات ترم اول۹۰

سلام  

 

پس از کلی مشاجره لفظی و تلفنی و قلمی و قول و قرار های بدون برنامه ریزی شده دوستان مشترک المنافع و متحدین و متفقین و ..... هزارتا مشکل دیگه امتحانات به سلامتی تموم شد . 

ماکه راحتیم چون به احتمال زیاد گاف اساسی دایم  . 

شما چطور ؟ 

امیدوارم امتحانات برای شما خوب بوده باشه و به سلامتی همه رو پاس کنید و ترم آینده دیگه منو تحمل نکنید (بقولی شما میشید سال بالایی و من میمونم پایمو محکم کنم)  

 

عزیزان گذشته از شوخی امیدوارم همه تو امتحانات قبول بشن و همین گروهها برای ترم بعد هم بمونن گرچه رفاقت بیشتر ارزش داره  ولی بعضی وقتها اجبار مابین رفقا جدایی میندازه ! 

 

دو تا درخواست کوچیک هم دارم گرچه قبلاْ گفته بودم ولی بازم میگم:  

۱- پروژه ها رو تا نگفتیم تحویل ندید 

  

۲-اگه لازم دونستید که درسی رو تو سیلابس عوض کنیم همین الان اقدام کنید فقط یادتون باشه هر درس جدید باید قابل ارایه در یکی از دانشگاهها باشه   یعنی سیلابس و مطالبش از پیش تعیین شده باشه  

 

راستی به جملات بالا یه لطفاْ باید اضافه کنید!! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سید امید گلستانه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.mt-aut.blogsky.com

سلام
وقت عالی بخیر
انشااله تا پایان دروس با همدیگه هستیم .
کار خاصی ندارم فقط میخواستم عرض ادب کنم.
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد